Twitter

Lördag

Hej hej :)

Mår ungefär lika som igår idag och det är väl bra att det inte har blivit så mycket sämre iallafall. Verkar som att Mamma har blivit smittad:/ Inte så kul, men svårt att unvika när man bor i samma hus.

Idag händer det inte så mycket, ska väl dammsuga rummet och tvätta kläder jag ska ha mad mig till Stockholm. Var igentligen tänkt att jag skulle vara med E senare idag för att vi tänkte planera allt vi ska ha med oss och sen se på melodifestivalen, men eftersom det är ganska stor risk att hon blir smittad hoppar vi över det. Har inte fått tag i henne än, men hon borde tycka det är säkrast så att inte hon blir sjuk då vi är i Stockholm.

Måste ta mig något att äta nu, men pannkakan är uppäten och jag vill inte ha den lilla resten av chiliconcarne. Åt det både i onsdags och torsdags, sedan har jag svårt för att äta just bönorna pga den "mjöliga" konsistensen och sedan mår inte min mage bra av det heller.

Vad ska ni göra idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback