Twitter

Måndag

Hej!

Just nu ser mitt rum nästan värre ut än tidigare, jag hann bara påbörja rensningen av kläder igår så det ligger fortfarande kläder överallt. Nu ska jag rensa klart bland kläderna som nu ligger i en hög på golvet, sedan blir det att duscha och göra sig klar för att gå ut. Jag gick aldrig till varken Rusta eller ÖB igår så det måste bli idag istället. Jag får fortsätta städa i eftermiddag, man vill ju hinna gå ut medan det är ljust:)

Senare ikväll blir det väl att planera lite mer kring fotograferingen med påsktema, vad jag vill ha för motiv, i vilka vinklar osv. Lite planerat måste det ju endå vara så att man inte står där som ett frågeteckan utan några idéer när man ska fota.

Men nu är frågan, vad behöver jag för rekvistita? Vi har ett stort guldigt påskägg hemma (jag tror det syns på inlägget längre ned då jag försökte bygga en ministudio). Godis ska jag iallafall ha. Kycklingar? Sedan kanske någon korg med påskägg i eller så?

Kom gärna med tips på rekvisita som jag kan ha till påsktemat! Det är ju trotsallt något som sedan ska bedömas av en lärare så då vill man ju ha lite mer väl genomtänkta bilder:)

image186


Elin [ n e v n a r i e n ]

svar: Ja PRECIS det jag menar :P Det är väl bara att säga att "jag tycker inte det är nån stor grej att visa sig naken på internet" istället för att bli vrålförbannad och skrika "du är så omoogen! du är avundsjuk! Du är ful!" osv... Vad är det för sätt? ^^
Sen att dessa kommentarer är anonyma säger ju ganska mycket..

2008-03-24 @ 12:33:36
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback