Twitter

Mina inköp!

Nu äntligen! Här är lite inköp från då vi var i Stockholm förra veckan.


Bruna mjukisar som jag hittade på rea för 99 kr (ord. pris var 199 kr). De är av märket Only. Ser att spegeln var lite dammig men bilden får duga :)


Jeans av märket Vila. Måste säga att jag blev lite förvånad när jag provade dem, jag som har så svårt att hitta jeans. Provade inte så mycket jeans i Stockholm, så att jag hittade de här var av en ren slump. Lycka!
Den marinblåa koftan var den jag köpte från Gina, glömde att fota bara den också, men man ser ju lite av den iaf :)


Jag vet inte hur länge jag har sökt efter en lång grå kofta, men äntligen säger jag bara! Visst har jag hittat grå långa koftor men det har alltid varit något med dem som gjort att jag endå avstått från att köpa dem. Äntligen hittade jag en från Vila som var super, men den var lite tunn och kortare än vad jag tänkt. Jag köpte den för att det bra övervägde mot det mindre bra, men då hittade jag denna (se bilder)! Tvekade först lite då den hade ett band i midjan och två ögglor och jag hade ju redan köpt en. Trots det slutade det med att jag köpte denna och lämnade tillbaka den från Vila. Ska troligtvis klippa bort ögglorna eftersom jag inte vill ha bandet i midjan. Den blev min för 249 kr :)


Har länge velat ha ett par svarta boots/stövlar med en platt och bred klack just för att det är mycket bekvämare. Passade på att köpa de här i Lördags då de hade en platt bred klack, rätt höjd och sedan var de ju snygga också :)
Kollade inte på någon annan skoaffär innan jag betsämde mig utan de fick bli de här:) Dock så var jag lite osäker på storleken, men jag tror den blir bra, det tar inte i tårna utan det var bara det att jag har ganska breda fötter.
Fick ingen bra bild med skorna på så de här bilderna frå duga så länge :)


Var in på Yves Rocher för att kolla vad de hade för något och det slutade med att jag kom ut med detta. En fuktgivande dagkräm som också ska hålla huden matt, ett fuktgivande läppbalsam till mina torra läppar och en billig pensel. Har provat dagkrämen och läppbalsamet och båda var faktsikt rätt så bra, men måste nog använda produkterna ett tag till innan jag kan säga exakt hur bra de är, det tar ju ett tag för huden att vänja sig vid en ny produkt och nu har jag använt olika produkter var och varannan dag känns det som :/


Ett mineralpuder från Lumene. Om det är bättre än det jag haft sen förr vet jag inte riktigt. Har väl inte hittat det där perfekta pudret ännu. När jag frågade på kicks blev jag först rekommenderad ett från id, men 400 kr betalar jag inte för ett puder, jag lovar att EDM's är minst lika bra, och det får jag för mindre än en fjärdedel av priset. Sedan kan jag även säga att personalen där hade varsit märke de rekommenderade i första hand, så hur skulle man då kunna veta vilket man skulle välja då alla tyckte olika?


Hade det varit en vanlig chokladkaka hade jag definitivt inte skrivit om den men denna köpte jag på Chokladfabriken. Kostade 45 kr vilket var ganska mycket för en 100 grams chokladkaka... men när jag och Elin hade åkt till ett ställe för att blandannat besöka Chokladfabriken ville man ju köpa för att smaka hur god chokladen var. Måste säga att det var rätt så god, men kanske inte så god som jag hade förväntat mig. Det som är bra med den här är att den inte innehåller massa konstiga tillsatser som det är i annan choklad.

Ja, det var lite om mina inköp :) Nu ska jag snart sova, men jag säger godnatt i förväg :)


Challe

Snygga kläder du hittat i sthlm :) Har en likadan kofta från Gina :P
Ses på söndag!

2008-03-11 @ 08:54:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/20608
Nene

snygga boots :D

2008-03-13 @ 22:33:29
URL: http://eneri.blogg.se
Eva

Jeansen var himla snygga!! :o))
Det andra också såklart, men gillade jeansen mest.
/Eva

2008-03-13 @ 23:35:33
URL: http://blixman.blogg.se
Ameli&Emelie

snygga jeans! :)
och snygga blogg du har :)

2008-03-14 @ 07:56:48
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Emelie

Vad roligt, jag har likadana skor som dig. Eller mina är bruna, men jag hade svart innnan. Riktigt sköna :)

2008-03-14 @ 19:53:03
URL: http://emlu.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback