Twitter

Påsklovet är här!

Hej!

Nu har jag äntligen fått påsklov! Känns härligt :D
Har varit en vädligt lättsam dag idag. Började 10.10 istället för 08.30 eftersom vi inte skulle ha någon svenska i veckan. Slutade jag tidigare än vanligt också. Vi har foto som sista lektion men eftersom vi ska göra ett eget fördjupningsarbete så hörde jag och Sara med läraren om vi kunde få åka hem eftersom varken jag eller Sara ska göra det på skolan.

Från början hade jag inte tänkt göra ett fördjupningsarbete då vi fick för lite lektioner till det + att en lektion gick bort för att vi var på praktik förra veckan. Sedan var jag ju begränsad också eftersom att man inte får låna hem skolans kameror :( Förr kunde man det, men typiskt nog kan man inte det nu längre när det är aktuellt för oss. Räddningen blev att jag ska få fota med Saras kamera någon gång på påsklovet :)

Temat på mitt arbete kommer att vara påsk just eftersom jag kommer att fota under påsken :) Det blir nog jättebra! Nu gäller det bara att fixa rekvisita och fundera på hur jag vill att bilderna ska se ut. Ni får gärna komma med tips och idéer om ni vill, bara de är seriösa :)

S a r a

Sv. Ja, vi var på vitberget efter vi hade varit överallt annars å fotat :P

2008-03-20 @ 19:31:17
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback