Twitter

Städning avklarad :)

Vill först bara tacka igen för alla kommentarer jag fått! Alltid lika roligt när ni kommenterar, fortsätt gärna med det! :D

Idag skulle jag igentligen städa mitt rum som sett ut som ett bombnedslag de senaste dagarna, men det slutade med att jag städade i badrummet istället! Jag får väl ta städningen av mitt rum imorgon om jag inte får något annat för mig. Det jag städade i badrummet var hyllorna där jag har smink och sådant. tidigare har jag inte rymt allt i hyllorna så jag har haft en massa saker stånde ovanpå byrån vilket inte har varit särskilt uppskattat, och det förstår jag. Men nu har jag rensat bort massa gammalt eller dåligt smink osv. så nu får allt plats!

Har tagit före och efterbilder men jag hann ta ut allt som jag hade i byråhyllan innan jag tog före bilden, så det var inte tomt i den hyllan innan. Sedan har jag bara tagit bilder på byrån och just den hyllan, jag har 2 till små hyllor men de glömde jag att fota. Hyllan som är under den jag fotade ska jag städa någon annan dag, men den är inte min igentligen, har bara någon sak där.

image177
Som ni ser bytte jag ut plastblomman på byrån till en annan, tycker det blev mycket bättre så:) Den andra har bara varit ful och ivägen hela tiden.

TUMADRE

samma här :)

2008-03-21 @ 21:50:39
URL: http://TUMADRE.blogg.se
S a r a

Man känner sig så bra när man städat :D

2008-03-23 @ 22:19:55
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback