Twitter

Talanger!

Esmee Denters, Justin Bieber och Kaz Mills. Alla tre är talanger. Den första jag själv upptäckte av dem var Esmee som redan nu har gått väldigt långt. Allt började med att hon framför sin webbkamera sjöng och sedan la in videos på youtube. Sedan gick det bara framåt, allt fler hittade till hennes videos och tillslut blev hon även upptäckt av media och nu även Justin Timberlake.

Dock så har jag sämre koll på Justin och Kaz, men jag tror iallafall att Justin har blivit upptäckt. Hursomhellst tycker jag det är jättekul att man kan bli upptäckt på det här viset, alltså genom att man lägger ut videos på youtube. Det finns så himla många talanger där ute som är värda att uppmärksammas!

För er som inte hört något från dem ännu, lyssna!


Esmee Denters när hon sjunger LIVE Medley



Justin Bieber sjunger With you - Chris Brown


Kaz Mills sjunger You give me someting - James Morrison

S a r a

Varför inte inloggad på MSN? :P

2008-03-23 @ 22:12:36
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback