Twitter

16 Maj

Halloj!

Blev många timmar på stan idag för jag och Elin, men det gjorde inget. Ingen av oss hade något annat planerat. Det blev dock ingen shopping vilket känns lite surt, men samtidigt var det bra att det blev så. För Elin blev det däremot lite shopping från 2 secondhandbutiker. Varken jag eller hon brukar besöka sådana i vanliga fall så det var lite ovanligt. När jag sedan skulle åka hem från stan var klockan runt 17.45, gissa om jag var hungrig?

Trodde att maten skulle vara klar när jag kom hem, men de hade inte gjort någon mat för att de skulle till stugan. Då var det bara att ställa sig och laga egen mat. Mamma hade köpt kött och potatiskroketter så det blev det med sås:) Gick riktigt snabbt att göra!

image251

Nu ska jag se talang! Mer uppdatering sen :)

alida

det där såg riktigt gott ut :)

2008-05-18 @ 21:01:18
URL: http://www.naleylover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback