Twitter

3 bilder från idag:)

Här är då ett litet smakprov på några av bilderna jag tagit idag. Det var kul att testa fota rinnande vatten med lång slutartid. Dock så hade det varit mycket finare om det hade varit på ett vattenfall. Ska försöka hitta något fint ställe i sommar med små vattenfall. Det brukar finnas om man följer bäcken in i skogen en bit. Synd bara att jag är så rädd av mig att jag knappt vågar gå i skogen. Är rädd för ormar och alla sortes småkryp:P

Bilden med vattnet är den som jag har redigerat mest då jag gjort allt förutom "brunnen" svartvitt. Det blev så rörigt då allt var i färg, rören som låg under den var så färgstarka och tog för mycket uppmärksamhet. Förutom det har jag bara gjort en enkel grundredigering för att förbättra färgerna. Gjorde även en ny signatur för att jag tyckte den förra var så tråkig:)


312226-267

S a r a

Nåå. är du nöjd med kameran?

2008-05-22 @ 21:40:49
URL: http://saaramarklund.blogg.se
Kastella

Dom var ju as snygga! haha ja fixa disignen lite och börja lägga ut mycket bilder :)

2008-05-22 @ 22:44:50
URL: http://kastella.blogg.se
Michelle

Tack. Kul att du gillar den :) Fina bilder du tar. Gillar den med den gula blomman :)

2008-05-23 @ 10:48:13
URL: http://michellebeit.blogg.se
Lina

Kollat igenom alla dina fotobilder nu..

DOM ÄR F-A-N ASSNYGGA!! :D

Du är faktiskt den mest talangsfulla fotografen jag sett!

2008-12-06 @ 12:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback