Twitter

Kort om dagen...

Hej!

Gick några timmar på stan efter skolan men det blev dock inget nytt inköp denna gången heller. Eller jag köpte ett paket frysta bullar (blev så sugen och jag har inte tid att baka egna för tillfället) och en godispåse. Kände mig så duktig först då jag hade vänt om efter att ha gott in i godisbutiken. Men då när jag var på ICA och såg att godiset bara kostade 3,90/hg kunde inget stoppa mig.

Har fortfarande inte gjort mig någon middag, klockan är för tusan halv åtta! Kanske dags att börja?

Jenny

Hej :)
haha tack, jo jag vet faktiskt inte, men jag älskar gladiatorsandaler jätte mycket! för vanliga sandaler bruka vara liksom lite mer tantiga och dom här är lite mer mordernare, kanske
därför och bekväma som tusan!
fin blogg :)
kram

2008-05-23 @ 19:41:08
URL: http://www.matchless.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback