Twitter

Lördag kväll

Hej igen!

Det fanns ganska många olika ballerinaskor på ICA, men det var inte någon som kändes rätt. Hittade en jättefin modell, men jag vill ha en helröd eller helsvart sko, inte mönstrad. Istället blev det lite annat smått och gott, blandannat en hallonpaj, glass och chips. Frågan är bara när jag ska äta det? Blir nog i morgon för jag är inte så sugen på något just nu. Till middag blev det en klassiker, lövbiff med potatiskroketter:P

Var ute för en stund sedan och testade fota igen, denna gången blev det jättebra ljus (varken för ljust eller mörkt) men kameran hade lite svårt att hitta skärpan ibland. Ska snart välja ut några bilder så ni får se :)

Fick även mitt första myggbett när jag var ute:P

Kika in snart igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback