Twitter

Segast i stan?

Är alltid så seg av mig på helgerna. Skulle ha duschat för länge sedan, har inte ens tagit mig ut ännu. Nu måste jag dra mig från datorn så jag får något gjort, annars lär det ju hinna bli kväll. Skriver upp en lista på vad jag ska göra idag.

- Duscha
- Titta på skor och köpa mat på ICA Maxi
- Fota blusen och massa annat, kanske en ny bild där jag sitter uppe på headern? Den förra blev inte av så bra  kvalité och färgerna blev konstiga.
- Läsa teori
- Laga mat
- Skriva en text (skolarbete)

Det är vad jag kommer på nu.

Vi hörs senare, ni får gärna bläddra ner och kolla inläggen under :) Tjing!



Sebastian

svar: Jo, om du zoomar in så går det :)

2008-05-31 @ 17:11:32
URL: http://sabbaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback