Twitter

Stressig morgon...

Oj vad stressigt det blev i morse! Skulle först ta bussen som gick kvart över nio men missade den så jag tänkte ta den som gick kvart i tio istället även fast jag kunde bli nån minut sen till frisören. Men när klockan började närma sig kvart i kom jag på att bussen går 25 över och fem i på lördagar! Då var cykeln enda aternativet om jag skulle hinna dit i tid så jag tog den. Cyklade så fort jag kunde ner till frisören och var där prick. Fick dock vänta ett par minuter innan jag fick sätta mig i stolen så man kan nästan säga att jag stressade i onödan.

Försökte vara så övertidlig som det bara gick och fråga mycket för att det inte skulle bli något missförstånd. Tycker det gick rätt bra och som tur var blev det iallafall ingen katastof när det var klart, utan snarare att jag kanske kunde ha bett henne att klippa lite till.

Det blev ungefär som jag alltid brukar blippa mig, är lite feg av mig och vågar mig inte på allt för stora förändringar. Men det här slår inte så som jag blev klippt förrförra sommaren, det blev verkligen hur snyggt som helst! Men då hade jag också lite längre hår.

Bilder på resultatet kommer snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback