Twitter

Tisdag

Gud så skönt att alla prov är avklarade nu! Det har varit en ganska jobbig dag då jag hade både ett prov och en redovisning vi knappt han träna till. Började med att jag for till tandläkaren som tog bort mina fyra "ploppar" som jag haft på tänderna i ja, minst 3 år (använde gummiband på natten förr men slutade med det för några månader sedan). Vad kul det var att kolla sig i spegeln sen, tänderna kändes som nya på något sett fastän det var år sedan jag hade tandställning:P

Efter det hade vi sändning på ljudlektionen och jag och Sara var tekniker. Flera treor hade klätt ut sig idag och vissa var riktigt bra på att skrämmas. Det började på morgonen när jag och Sara satt i en soffa utanför klassrummet, vi hörde musik närma sig och när det var nära slet Sara tag i mig och vi sprang in i klassrummet, väl inne i klassrummet kom de sedan inrusandes med iklädda lakan och svartmålade på ansiktet om jag minns rätt. De kom även in i studion mitt i sändningen haha, fast det var något som var planerat av läraren:P

När det sedan var lunch var det några som kastade vattenballonger och det slutade med att jag låste in mig på en toa, smart värre:P Men som tur var tog jag mig till matsalen torr. Men däremot senare när vi stod i korridoren och väntade på att få gå in i klassrumet, då sa det splash! Blev inte lite blöt heller:P Provet gick väl okej även fast jag blev så stressad att jag inte svarade så detaljerat i slutet och hoppade över någon fråga. Jag skulle ju ha svenskaredovisning direkt efter och alla i min grupp hade redan gått iväg.

Skriver inget mer om dagen, det blir så mycket text då, detta får räcka.
Nu ska jag vara duktig och plugga lite teori på datorn, tjing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback