Twitter

Vad vill ni läsa om?

Hej igen.

Har aldrig tagit mig tid att skriva sedan jag kom hem, motivationen har varit helt borta:( Det blev iallafall att vi åt lunchbuffé på Tatung och därefter gick jag min snabba "host" runda på stan:P Dagens inköp blev en ny mascara, ansiktsmask, shampoo och en bikiniöverdel. Intressant va? Nä, det här inlägget känns igentligen meningslöst. Har inget kul att skriva om, inga nya bilder att visa. Väntar bara på att min kamera ska komma någon gång.

Vad vill ni läsa om här på bloggen? Det är ganska tråkigt att skriva om vad som händer i vardagen, och det gör jag ju i och för sig mest för min egen skull. Eller så var det i alla fall till en början. Jag tycker inte det är lika viktigt nu när det händer så lite om dagarna.

Kom gärna med tips och idéer! Men tänk på att det helst ska vara inom mitt område (foto, shopping, design osv.) Jag kommer aldrig t ex. börja skriva om kändisar som många andra gör, det är helt enkelt inte min grej.

linnea

tkr du ska ha en fin bild till varje inlägg som du fotat, du som fotar så bra :)

sv: så kan det nog vara, hittade din blogg där imorse :D

2008-05-15 @ 15:46:45
URL: http://linnealindblad.blogg.se
linnea

sv: ah det gjorde jag :)

2008-05-15 @ 16:51:03
URL: http://linnealindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback