Twitter

Dagen som fick en vändning.

Den här dagen blev inte alls som jag trodde. Eftersom vi skulle ha prov i historia imorgon hade jag räknat med plugg hela dagen. Men strax efter tolv kom räddningen! Telefonen ringde. Det var min kompis som berättade att de hade fått läraren att flytta fram provet till nästa måndag. Lycka säger jag bara! :D Fast å andra sidan hade det kanske varit ännu bättre om hon ringt några timmar senare så jag hade hunnit plugga ännu längre innan jag gav upp :P Ska försöka att inte hamna på latsidan nu bara för att jag fick en vecka till. Vi har ju trots allt naturkunskapsprov nästa vecka också.


Mitt i all lycka bestämde jag mig för att beställa ett nytt objektiv, bara sådär ;D Nä. Jag har faktiskt funderat på det ett bra tag, men jag måste fråga mig själv var tusan min besutsångest tog vägen?


Paketet har skickats så jag får det förhoppningsvis redan imorgon! Kan knappt bärga mig :D

Vad det är för objektiv får ni veta när jag fått det (om ni inte redan listat ut det vill säga ;P).


Fabian

vad är det man brukar säga? "Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra i dag". ;) hmm.. det var ju inte inte lite svårt att gissa. det finns ju 100 tals objektiv. kan nog inte precisera min gissning mer än att du kanske köpt en tele-/superzoom? hmm 18-200 mm? :D

2008-10-06 @ 20:59:49
URL: http://photobyfabbe.blogg.se/
S a r a

Macro!

2008-10-06 @ 21:14:40
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
Mathilda

hej:D

skulle du kunna hjälpa mig med min design?=)

förstår ingenting:)

det skulle vara jättesnällt :D!

Jenny

nytt objektiv, kul juh.. man kan ju undra om du är gjord på pengar..

2008-10-07 @ 07:29:10
URL: http://username.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback