Twitter

Fotorunda i mörkret

Är hemhommen efter en kort fotorunda med Sara i mörkret. Vi fotade lejonströmsbron och en forsande bäck som ligger nära bron och gravarna. Lite läskigt var det allt, men jag tror snarare de som fick syn på oss blev räddare:P När vi satt där nedanför en bro som går ovanför bäcken i mörkret kom det enligt Sara en person som gick över bron, men sedan började personen helt plöstligt kuta iväg i racerfart. Vi tycker synd om den personen. Hade det varit jag som gått över bron hade jag blivit minst lika skraj. Tänk er att helt plöstligt få syn på ett par lysande ansikten i mörkret (displaysen gör ju så att ansiktet blir ljust). 

Det blev inte så många bilder men jag får hoppas att mina favoriter ser lika bra ut i datorn som kameran, vilket det oftast inte brukar göra. Visar kanske någon redan ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback