Twitter

Update från GBG!

Tänkte bara skriva ett kort inlägg innan jag och min kompis ger oss iväg. Var vi ska ta vägen vet vi inte ännu...

Har haft en jättetrevlig dag i staden. Det första vi gjorde var att gå vilse. Tack och lov hittade vi till hotellet till slut, tack vare en snäll göteborgare på cykel.

- Ni ser lite vilsna ut?
- Ja, vi gick just vilse...
- Va?
- VI GICK JUST VILSE (det blåste kraftligt)
osv.

Tillbaka till nuet. Idag har vi irrat runt på stan (otroligt att vi hittade tillbaka till hotellet!). Köpte shampoo, hårspray (endast nödvändigheter!!) och en tunn grårutig tunika.

Imorgon har vi tänkt irra runt ännu mer, dock inte i shoppingsyfte... kanske blir det en tur ut till skärgården, eller slottskogen, eller en tripp med Paddan eller... har ni något förslag?

Emilia

Shopping är ju alltid en höjdare och Liseberg en klassiker! Annars älskar jag skärgården under sommaren, den är underbar :)

2009-08-16 @ 21:23:45
URL: http://emiliasdagar.blogg.se/
annaandmalin - malin skriver!

HEJ, det skulle vara kul om du tog dig tid på att svara på min fråga i mitt senaste inläg. KYSS ;D!

/annandmalin! vv

2009-08-18 @ 16:42:22
URL: http://annaandmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback