Twitter

Julklapparna.



Eftersom jag själv tycker det är kul att se vad andra fått i julklapp tänkte jag att ni kanske också gillar det:) Om annat kan det ju alltid vara kul för mig att kolla tillbaka på när minnet sviker;)

1. Digital fotoram
Kanske en av de mest överraskande julklapparna. Har inte bestämt mig om jag ska behålla den än. Så länge jag bor hemma tror jag det sällan kommer bli att jag använder den, utan det är i så fall då jag flyttat hemifrån.

2. Godis
"Inget för de runda och sunda" löd julklappsrimmet. Det gick åt rätt så snabbt!

3. Hårfön (Babyliss Expert Ionic ceramic 2200W)
Något jag hade önskat mig:) Har dock inte testat den än. Någon som har den?

4. Vågtång (OBH Nordica Artist Wave Maker)
Har tidigare lånat en kompis vågtång, men nu när den gått sönder passade jag på att önska mig en egen. Denna är en likadan som jag använt, så jag får hoppas på att min lever längre:)

5. Prydnadshjärta med inbyggd belysning
Jag är inte så mycket för små prydnadsaker då de bara står och samlar på sig damm. Detta kan man dock ta coola bilder med tack vare belysningen;)

6. Morgonpeppningkort - för en skönare och mer harmonisk start på dagen
Behöver jag nämna att jag brast i skratt när jag såg vad det var? En kul julklapp som tydligen ska göra susen för mitt dåliga morgonhumör;) Upp till bevis!

7. Ögonskugga (M/S Diva från Make Up Store)
Denna hade jag önskat mig! Ville testa någon ny färg då jag bara haft bruna skuggor på fest och dylikt. Skuggan är lite brunlila i färgen och ska vara fin till blåa ögon:) Var lite skeptisk till färgen först då jag fått för mig att jag inte passar i lila, så det ska bli spännande att se hur det blir!

8. Vita handdukar
"Bra för Sara när hon hemifrån skall fara" tror jag rimmet var på denna julklapp. Kan inte annat än hålla med! :D

Sist men inte minst: Trisslotter och 300 kr laddat på mobilen! Vann 25 kronor som jag spenderade på en ny lott - utan vinst:(

Nene

tycker också det är kul att se vad andra fått i julklapp, så jag lade också upp en del av det på bloggen ;D

2009-12-28 @ 22:57:06
URL: http://anderssonirene.blogg.se/
MICHAELA D

Svar: Tack! Vad roligt att höra =D

2009-12-29 @ 01:03:54
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
junitjej

Vilka fina julklappar du fick!!

2009-12-29 @ 12:14:02
URL: http://junitjejen.se
Gilraen

åååh, en digital fotoram!! :D Du måste lägga en recension på den sen samt massa bilder hur den ser ut irl. Också en recension på hårtorken skulle ju inte skada heller. ;) Jag är också på jakt efter en ny.

2010-01-05 @ 17:03:22
URL: http://gilraen.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback