Twitter

Lite om i fredags + misslyckad videoblogg.

Det här inlägget skulle egentligen publiceras igår, men av någon anledning blev det aldrig av, haha!


Hade en kanondag hos syrran fredags! Först gick vi på stan ett tag där jag bland annat köpte min första julklapp (woho!). Senare var vi ut och skrittade med hästarna ett tag innan vi återvände till ridhuset för att trava och galoppera lite inomhus. Det gick riktigt bra, fast hästen jag red på var en aning pigg och tjuvökade farten hela tiden:P Kul var det i alla fall!

När vi var klara kom resten av familjen och vi åkte in till stan för att äta middag. Det blev smördegsinbakad fläskfilé med bearnaisesås för min del, supergott! Sedan var det bara att skynda sig tillbaka för att inte missa idol. Stannade där till elva innan vi återvände hem igen:)

 

Eftersom det varken blev några bilder eller filmer från när jag var i Piteå försökte jag göra en "normal" videoblogg för att inlägget inte bara skulle bestå av text. Det gick väl inte riktigt som tänkt...

 

 

Ett litet smakprov från min "normala" videoblogg:


Sara

Haha Sara, vad sägs som att städa lite? ;)

2009-12-06 @ 13:51:04
URL: http://saraamarklund.blogg.se/
Micke

Snygg skjorta :) Med en sån där hjälm kan man leka levande kanonkula! Gäller bara hitta en kanon nu... ;P

2009-12-06 @ 14:02:00
URL: http://nifida.blogg.se/
modemix

å, du har iaf köpt EN julklapp jag har köpt noll haha

2009-12-06 @ 21:13:14
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback