Twitter

Frågor & svar - Personligt.



Favoritlåtar 2009?
Favoriter jag haft under året är bland annat Use Somebody - Kings Of Leon, When Love Takes Over - David Guetta ft. Kelly Rowland, Poker Face - Lady Gaga, Hurtful - Erik hassle, My Life Would Suck Without You - Kelly Clarkson och Gloria - Mando Diao. De flesta har jag dock tröttnat en aning på:P

Finns det något godis du aldrig gillat?
Godis med likör i vill jag bara spotta ut på en gång!

Favoritplagg?
Det varierar, men just nu älskar jag mina långa mysiga skjortor från Vila. Minns ni när jag visade dessa skjortor i bloggen och frågade vilken ni tyckte var snyggast? Det blev båda ändå, haha!

Hur lång är du?
171,5 cm sist jag mätte mig (vilket var ett par månader sedan).

Vilken skostorlek?
Oftast 39. Men det varierar såklart då vissa skor är små/stora i storlekarna, så mellan 38-40:)

Vad är din naturliga hårfärg?
För er som inte visste det är jag egentligen blondin. Som liten hade jag en väldigt ljusblond färg, men nu ser den ganska mörk och ful ut (av det jag sett på utväxten):P

Var skulle din drömsemester vara?
Thailand! Vill så gärna åka dit på en längre resa (en månad eller mer), men har ingen att åka med:(

Vad är din favoritmat (EJ BULLAR ELLER ANNAT DYLIKT)?
HAHA! Då har jag ingen favoritmat;)



Vad får du mest komplimanger för?
Det måste nog vara mina bilder jag publicerar på bloggen.

Vad för saker gillar du att handla mest? Kläder eller godis?
Kläder!

Har du planerat något nyårslöfte och isf vad om du vill avslöja det :)
Nej, men tack för påminnelsen! Av någon anledning tvingar jag mig själv att göra det varje år trots att jag aldrig lyckas hålla dem...

Vilket språk skulle du vilja kunna tala flytande?
Engelska, haha! Jag är sämst på det.

Läste du franska, spanska eller tyska i skolan?
Español!

Hur mår du just nu? :P
Humöret åker som vanligt berg- och dalbana. Just nu mår jag sådär, men försöker göra det bästa av situationen:)

Jobbar du? I så fall med/som vad? :)
Nej tyvärr:( Jag är så arbetslös man kan bli.

Jacob

Hej hej.



Jag såg att du hade skrivit och frågat om Delete-knappen på din Mac, men hade nog missat det eller nåt. Hur som helst så funkar inte alltid delete-knappen och istället så används "backspace" (dvs knappen över "enter" som du t.ex tar bort bokstäver med o.s.v) för att ta bort saker, t.ex välja bort bilder i Camera Raw o.s.v. På min Macbook Pro finns t.ex ingen delete-knapp! ;)



Hoppas det hjälper dig!



Ha en bra dag!

2009-12-28 @ 07:53:19
URL: http://whore.blogg.se/
Micke

Så är du duktig på spanska? Nog för att kunna göra dig förstådd och förstå det mesta ?

2009-12-28 @ 19:26:47
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback