Twitter

Härligt!

Äntligen börjar jag få lite vårkänslor! Kanske beror på att solen börjat dyka upp allt oftare och snön börjat smälta? Kan jag även meddela att inom kort kommer ni få ta del av min hemsida! Det är endast lite småsaker som ska ändras och läggas till.

I helgen ska jag försöka ta tag i ännu ett par skolarbeten som ska göras, vilket är lika bra så jag slipper få så mycket senare. Men detta har jag såklart tänkt ta igen genom att fira och bara chilla nästa helg;) Vad ska ni hitta på?:)

caroline

jättefin blogg :)

2009-03-21 @ 19:58:12
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Micke i Ske-å

Det blir nog att slappa för mig också, och beundra din blogg som alla andra såklart ;)

Lycka till med pluggandet, beklagar sorgen att du måste göra sånt däremot hehe

2009-03-22 @ 02:04:13
URL: http://nifida.blogg.se/
Emma Christina

Jag tycker den i färg var vackrast, tycker inte du? =)

kram

2009-03-23 @ 20:05:48
URL: http://emmachristina.blogg.se/
Emmie

hej! Jag har precis köpt en canon eos 450D. Jag är jätte intresserad av bildredigering och foto men har aldrig ägt/haft en duglig kamera eller ett bra program att redigera i tidigare. Kikade på dina bilder och tycker att dom e super fina. Jag ser mest fram emot att få ta fina bilder på nära och kära. Har du några tips? Visst har du 450D? vad använder du dig av när du redigerar?



Är jätte glad för svar=)

tack

mvh emmie

2009-04-24 @ 19:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback