Twitter

Frågor och svar - Personligt

Om du fick byta liv med någon för en dag, vem skulle det vara och varför isf?
Först tänkte jag svara någon framgångsrik/väldigt talangfull person, men sedan ändrade jag mig. Det betyder ju att den också ska ha mitt liv under en dag. Resultatet blir ju då att den personen förmodligen kommer uppskatta sitt liv ännu mer när den får återvända, medan jag kommer må betydligt sämre efterråt då jag fått uppleva de stora kontrasterna mellan våra liv.

Vilket är din favorit bland naturgodisar? ;)
Det är nog cashewnötterna som är doppade i choklad (de ljusa)!

Favoritlåt just nu? :D
Jag lyssnar på det mesta och har ingen direkt favorit för tillfället. Däremot så har Lady GaGa's "Poker Face" fastnat på hjärnan av någon anledning. Det värsta är att jag måste gå runt och sjunga på mina egna versioner av låten hela tiden (observera att jag bara kan första versen + refrängen utantill). Gissar att de i min närhet börjar bli aningen less nu;)

Kan du inte lägga ut någon fler video där du sjunger?:)
Nu har jag legat lite lågt med sådana videos då jag inte vill att ni ska tro att jag sjunger för att jag tycker jag är så bra att jag vill imponera. Jag har sjungt så länge jag kan minnas och gör det för att jag tycker det är kul! Utan sången vore jag inte jag, oavsett hur dåligt jag sjunger. Kan bjuda på en liten snutt, men den här gången blir det endast ljud.

I videon nedan sjunger jag en väldigt lååångsam version av låten Heaven. Jag är fullt medveten om bruset och att jag sjöng "wan" ist för "want", men vad gör det om hundra år?:)

 

Vad gör du i sommar? ;)
Eftersom jag inte har något sommarjobb så ska jag försöka ta vara på den här sommaren lite extra och göra det jag känner för! Det kommer bli en hel del fotograferande, filmande, solande, badande och bloggande:) Den 25:e juni åker jag till Stockholm (samma dag som jag fyller år) för att shoppa, träffa ett par urhärliga bloggare och bara njuta av sommaren! Kommer hem tisdagen den 30:e och dagen efter börjar stadsfesten här i Skellefteå (en festival) som jag såklart ska på:) Sedan har jag lite andra planer som tyvärr inte är helt bestämda, därför låter jag de vara onämnda än så länge.

Om du skulle vara tvungen välja mellan att klippa dig korthårig, eller färga håret och permanent ha det i någon udda färg som neonrosa, vilket skulle du välja? ;D
Det beror på vad som räknas som korthårig;)

Sebastian

Den 27e! Pepp ;D

2009-05-05 @ 22:38:29
URL: http://sabbaa.se
Stina

Haha! Jag har också fått den låten på hjärnan, sjukt irriterande. Vad fint du sjunger förresten:)

2009-05-06 @ 13:30:43
FINA

du sjunger fint!

2009-05-06 @ 13:47:46
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
juulan

du sjunger fint ju:D

2009-05-06 @ 18:38:42
URL: http://juulan.se
l i s a [illustration&foto]

SV: Heh, tack Sara! ^^ Man övar övar övar och övar lite mer. Och man bör ha tålamod... x>

2009-05-08 @ 14:49:54
URL: http://lisachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback