Twitter

Trist.

Perfekt tajming att bli sjuk nu då det är som sommar ute!  Hoppas jag hinner bli frisk innan det bryter ut någon jobbig förkylning! Jag är alltså inte jättesjuk, men ska ändå unvika att vara för mycket i solen.

Designen är näst intill klar. Det enda jag har kvar är att skriva en text om mig själv. Det kanske låter enkelt men jag får knappt fram 2 meningar innan jag raderar allt och börjar om på nytt. Vem är jag egentligen?


Zu-Yon Han

Hej!



Jag arbetar på uppdrag av Cancerfonden och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, angående att Robert Aschberg och Gert Fylking kommer till Skellefteå lördag den 23:e maj. Kontakta mig på [email protected] så berättar jag mer.



Mvh,

Zu-Yon Han på uppdrag av Cancerfonden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback