Twitter

Resultat på omröstningen!

Det har nu gått över ett dygn sedan jag startade omröstningen. Totalt 40 personer har röstat, vilket inte är så mycket då ni är minst fyra gånger så många som läser. Jag hade gärna sett minst 80 röster, men det är såklart svårt att räkna med då man har en liten blogg.

Här ser ni i alla fall resultatet! Det var väldigt delade meningar om vad ni som röstat ville se mer av. Jag tolkar detta som att det helt enkelt vore bäst med ungefär lika mycket av varje och varierat (inte flera inlägg i rad med samma typ av bilder). Nu för tiden fotar jag dock inte speciellt mycket natur då jag inte finner det lika roligt som porträtt, men jag har säkert en del på lager!

Vad för bilder vill du se mer av i min blogg?

fnul.se


Helena

Svar; Dels har man hittat en blodpropp i lungan när man röntgade magen, så det behandlas jag för. Dessutom hittade man efter typ 9 månader av olika undersökningar en förträngning i gallgången (någon vävnad, kan väl vara vad som helst typ) och att gallgångarna är inflammerade. Så nu väntar jag på fler undersökningar innan man bestämmer vad som ska göras.

2009-11-02 @ 13:52:36
URL: http://ugglapuggla.blogg.se/
Sessan

Haha ja det kan ju vara lite jobbigt.

Roligt att så många ändå svarade.

2009-11-02 @ 17:54:04
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback