Twitter

Frågor & svar - Bloggen.




Vad fick dig att börja blogga?
När jag började läsa bloggar tyckte jag det verkade kul och skapade en egen. Från början hade jag dock ingen tanke på att jag skulle få läsare, utan det var mer för att jag själv ville ha något kul att titta tillbaka på i framtiden;)

Hur kom du på bloggnamnet santa pola?
I Augusti 2004 åkte jag och en del av släkten iväg på semester till Spanien. Staden vi bodde i hette Santa Pola, och efter resan började jag använda det namnet (dock oftast ihopskrivet) på olika communitys. När jag 3 år senare skulle skaffa blogg hade jag fortfarande inte kommit på något bättre, så det fick bli Santapola!

Varför bloggar du på blogg.se?
Blogg.se var den första bloggservern jag kom i kontakt med, så det blev naturligt att börja blogga här. Det är klart att jag ibland funderat på att prova blogga på någon annan server, men något byte har aldrig blivit av... som ni kanske märker;)

Hur har du fått din blogg så stor?
Oj. Är det vekligen min blogg du menar? Enligt mig är den långt ifrån stor (om jag inte misstolkat frågan?). Men eftersom du ville veta: Jag har bloggat lite då och då, varit dålig på att kommentera, blivit länkad ett par gånger samt haft ett par blogguppehåll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback