Twitter

Fotodag!


Den enda behind the scenes bilden jag tog idag råkade bli denna;) Julia i trädet och Klara med reflexskärmen!

Idag har jag agerat både fotograf och modell! Först fotade Julia mig och sedan fotade jag henne. Det blev dock ont om tid och ljus då det var min tur att fota eftersom solen höll på att gå ned. Kände mig inte direkt stolt över min insats när det var dags att åka hem. Jag vet att jag kan bättre än så.

Nu lite om hur det var att modella!

Jag brukar i princip aldrig stå modell för andra. När jag vill ha bilder på mig själv så tar jag dem själv. Detta beror b l a. på att jag har svårt att slappna av och agera naturligt när andra fotar mig. En annan anledning är att jag (som många andra) har dåligt självförtroende och självkänsla. Jag oroar mig ofta för hur andra ska tycka jag ser ut och agerar. Självkritisk, ja det är precis vad jag är.

Modellandet idag gick faktiskt bättre än förväntat! Jag var väldigt osäker och stel i början, men det hade jag såklart räknat med (jag trodde helt ärligt det skulle vara värre än så). Det ska bli spännande att se hur bilderna blev!


Micke

Kanon att du blivit fotad, du gör dig lika bra framför som bakom kameran. PS.Ni var ju 50m från där min kompis bor! :D

2009-10-29 @ 21:49:52
URL: http://nifida.blogg.se/
klara

HAHA så coolt, du tog den ju exakt samtidigt :O ;)

du va jätte duktiiiig !!

2009-10-29 @ 22:01:30
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback