Twitter

Kreta - del 1



Då var det dags att berätta lite om resan! Jag brukar ha en tendens att skriva lite för mycket och detaljerat när det gäller sådana här saker, men jag ska försöka vara kortfattad.

Klockan var runt 5 på morgonen när vi anlände till hotellet. Vi hade bokat ett dubbelrum, men fick en juniorsvit! Han som följde oss till rummet hade tillockmed ställt fram frukost - ifall vi skulle vara hungriga och vilja sova under frukosten. Service på hög nivå eller vad?

Några timmar sömn senare var vi ute och bekantade oss med hotellområdet (I filmen om resan kommer ni blandannat få se lite av hotellområdet in action). Minns inte så mycket mer av fredagen, så jag antar att det inte hände något speciellt?

Även lördagen spenderades mest på hotellområdet med sol och bad. Gick även lite i butikerna just utanför hotellet. På kvällen blev vi däremot sugna på utgång, så vi gjorde oss i ordning och hade sedan en mini-förfest (vad ska man annars kalla det?) på balkongen med musik, sång, kortspel och gottis. Kvällen blev dock inte som planerat då vi båda plötsligt blev trötta och kände för att sova istället. Det mest händelserika med den kvällen var att jag fick 3 intensiva hick-skratt attacker...



Dagen därefter vaknade jag med de jobbiga symptomerna jag brukar få innan jag blir förkyld. Blev lite nedstämnd då jag hade hoppats på turen denna gången. Jag har nämligen blivit sjuk på samtliga utomlandsresor jag varit på. På måndagen blev det värre, men senare när förkylningen började bryta ut kändes det så mycket bättre.


Erica

lägg upp meeeera bilder =) ;)

2009-09-18 @ 13:07:36
URL: http://www.ericasjostrom.se
My Perfors

ALDRIG! Jag sjunger nog tills jag inte har någon röst kvar. :) Men vad tråkigt. Det hade varit spuer kul att ta en fotorunda och fånga lite ljus. :D



STOR KRAM TILL SARA!

2009-09-19 @ 15:17:11
URL: http://mytwofourseven.blogg.se/
My Perfors

vET DU VAD. jAG TAR OCH SJUNGER DEN TILL DIG SOM EN REQUST! Till Sara sjöström från my. Felds if gold! :D

2009-09-19 @ 16:46:21
URL: http://mytwofourseven.blogg.se/
My Perfors

Men gu! SARA! Jag blir aldeles rosa i ansiktet (eftersom jag inte har röda pigment). :D Käns bra att få positiv feedback och jag hoppas att du vet att den där fotorundan fortfarande är tillgänglig! :) Nya vänner är roliga vänner! :D STOR KRAM!!

2009-09-22 @ 08:08:25
URL: http://mytwofourseven.blogg.se/
Jennifer [fotoblogg]

Snygga bilder!! :D

2009-10-10 @ 18:15:09
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback