Twitter

Svar på kommentar!

Fick en kommentar på förra inlägget där jag skrev lite kort om livet efter studenten. Jag brukar vanligtvis inte svara på kommentarer i inlägg (bortsett från när jag har frågestund eller liknande), men då jag misstänker att fler undrar samma sak och personen inte lämnade någon e-post gör jag det den här gången.



Svar:
Min mamma (har som sagt ingen riktig pappa) betalar varken min hyra eller lägenhet. Är med i UGA (Ungdomsgarantin) och får därför en ersättning varje månad som räcker till hyran och lite till. Utöver det får jag pengar till mat så länge jag är arbetslös och resten betalar jag med mina egna sparade pengar. Ja jag är arbetssökade och går just nu en utbilning för att jag förhoppningvis lättare ska kunna få mig ett jobb när den är avslutad.

E

Visste inte ens att man kunde få sånt ;)

2010-06-12 @ 16:56:34
URL: http://photobyemma.blogg.se/
jenny

jättefin blogg verkligen ! :)

2010-06-16 @ 18:24:02
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback