Twitter

Daylight.


Två halvbra självporträtt med lite udda redigering. Det är känslan i dem som jag gillar.

Som ni kanske märker är uppdateringarna väldigt oregelbundna på min blogg, men jag är så glad över att jag knappt känner av den här ångesten över uppdateringen längre. Det är befriande.

Skrev förmodligen mitt längsta prov någonsin igår. På 5 timmar fick jag ihop 14 sidor (var bara tvungen att notera, hehe). Har ingen aning om hur det gick då jag fick chansa mycket, men får jag VG är jag nöjd!

Från och med tisdag nästa vecka ska vi som går serviceutbildningen ut på praktik i 4 veckor (25 maj - 18 juni). Efter många nej fick jag tillslut en praktikplats på ett mysigt café här i stan:) Jag kommer ju bli en mästare på bakning efter det här;)


Micke

Hej där! Jag tycker bilderna var avslappnade, jag fick som en mysig nyvaken känsla av dem :)

14 sidor!?! Det är ju sinnessjukt mycket :O Hoppas verkligen ni fick ta någon paus eller iaf ha med er något att äta/dricka :S .

Efter allt du sagt om dina bullar så har man ju fått för sig att du redan ÄR mästare på bakning ¤hehe¤ ;D

2010-05-22 @ 16:12:23
URL: http://nifida.blogg.se/
Leo

Detta är helt klart två av de bilder jag gillar bäst, av bilderna på dig ;)

Hur gick provet nöten? ;D

2010-05-24 @ 23:04:32
Stefanie

Riktigt härliga bilder!

2010-07-12 @ 08:59:45
URL: http://thesoundofmadness.blogg.se/
Maja

Otroligt fina bilder

2010-07-12 @ 09:24:28
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback