Twitter

25 maj.



Första praktikdagen avklarad! Det har varit riktigt roligt, och för mig som älskar gófika (praktiken är på ett café för er som missat) måste ju det här vara en snudd på ett paradis;) Tycker jag klarade dagen med glans - om man bortser från att jag råkade starta den tomma diskmaskinen 20 minuter efter jag anlänt. Antingen överskattade jag min kunskap, eller så kunde jag bara inte hålla händerna i styr innan någon kom och förklarade hur apparaten fungerade...

Handledaren går iväg och jag står kvar i diskrummet. Ensam.
"Ska jag bara stå här och vänta nu?"
"Nej, det kan jag ju inte"
"Ska bara kolla lite..."
*Lyfter upp lite med handtaget, tvekar, trycker ned det till ursprungsläget och vatten börjar strömma in i maskinen*
"Hopp-san!"
*Smyger iväg*

Observera att vissa delar kan vara lite förvrängda/överdrivna.

Elin

Haha, de där storkök-diskmaskinerna är inte att leka med! Kommer nog och hälsar på nån fler dag:) Kanske då du har rast? ;)

2010-05-25 @ 19:28:14
Olle Markström

Asch, lite strul med diskmaskinen kan väl vem som helst råka ut för. Inget att bry sig om. hhåll ut, i morgon funkar allt!

2010-05-25 @ 22:12:48
Lena

Det var kul skrivet jag fick mig ett gott skratt.

Härligt med gofika så nära.

2010-05-26 @ 17:01:59
NATALIE

mums!

haha din blogg är så härlig :)

2010-05-26 @ 20:31:25
URL: http://naataali.blogg.se/
Sissi

åh, vad gott! :)



TÄVLING i min blogg - vinn valfritt smycke eller naglar!

2010-05-26 @ 20:52:44
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Emil

Vilket café är du på då? :)

2010-05-29 @ 21:55:30
Josse

Så lite så :)

allt bra? :D

2010-05-31 @ 17:40:35
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback