Twitter

1 november

Efter 5 timmar på äventyrshuset Boda Borg känner jag att jag kommer sova gott i natt. Det var över ett år sedan jag var där sist och nu hade de bland annat uppdaterat så att man kan se på tv skärmar hur man ligger till bland alla lag som är där - både totalt och i de olika banorna. Det gillar vi! Mitt lag låg såklart i toppen ;) Vi klarade 13 banor av 15 och fick riktigt bra tider. De två vi inte klarade kändes efter ett antal försök näst intill omöjliga och den ena (Triathlon) dessutom en smula plågande för benen. Vaknar jag inte upp med träningsvärk imorgon blir jag förvånad. Blåmärkerna är i alla fall på plats.

Vi avrundar det hela med ett stycke onödigt vetande:
Det här inlägget tog mig 3 timmar att få klart. Men hey, den här gången är det helt okey! Med tanke på omständigheterna eller något.


Det var inte jag som låg bakom lagnamnet, men jag gillart. Bara för att liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback