Twitter

Ibland är jag bra



Nästan direkt efter jag klev innanför dörren sent på tisdagkvällen började jag packa upp min onödigt maffiga packning (varför lär jag mig aldrig packa realistiskt?) för att sedan ta tag i kaoset jag åstadkommit timmarna innan jag åkte iväg till Stockholm förra fredagen. Jag nuddade inte ens datorn på hela kvällen. Eller natten för den delen. Häpnadsväckande om ni frågar mig. Så häpnadsväckande att jag i samma veva beslutade mig för att fortsätta i samma spår - jag skulle påbörja mitt nya liv där datorn alltid prioriteras efter überviktiga saker såsom intag av föda, städning, sömn, frisk luft, träning och så vidare.

Därefter flöt det på
riktigt bra!

Ja, alltså tills jag vaknade nästa dag.


Fotograf Sara Marklund

Man måste ju tare lugnt i början lixom ;) Segstart!

2010-10-01 @ 18:29:10
URL: http://saraamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback