Twitter

Back!


Bilden är tagen med en kompis kompaktkamera som jag fick låna under resan.

Då var man tillbaka efter 5 dagar i huvudstaden!


Det bästa med resan var helt klart umgänget med alla härliga bloggare och icke-bloggare! Men mina nervösa nerver fick verkligen sättas på prov då min kusin var den enda jag träffat tidigare av alla jag träffade i Stockholm. Minns så väl hur hjärtat började slå snabbare och hur skakig jag blev i kroppen inför/i början av var och vartannat möte. Hade det här varit för kanske två år sedan hade det varit betydligt värre, så jag är glad att jag klarade det bra trots nervositeten i kroppen.

 

Inlägg om Blog Awards dyker upp lite senare då jag vill hinna få någon/några bilder innan dess. Har du som läser detta någon bild eller bilder där jag är med får du gärna skicka den/dem till min bloggmail - [email protected]. Om du inte skulle tillåta att någon bild publiceras på nätet så skriv det i mailet!


Rebecca

hahaha, förstår precis vad du menar ;) Så var jag också innan, men nu är jag übersocial ;)

2010-10-03 @ 13:13:57
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback