Twitter

I'm back!


Hejsan!


Efter att ha legat på latsidan ett bra tag ska jag försöka bli mer aktiv med bloggadet igen. Låter inte så dumt va? :) Tar tacksamt emot förslag på saker att blogga om!

Börjar med en liten vardagsupdate så ni får veta lite vad jag sysslar med om dagarna :) På vardagarna har jag befunnit mig på serviceutbildningen, men den slutade i fredags vilket innebär en större möjlighet att forma dagarna som jag själv vill. Igår blev det en ovanligt aktiv dag för att vara mig. Dagen inleddes med möte hos Arbetsförmedligen, följt av andra ärenden, shopping, städning, datortid och besök på ett gammalt sågverk (kommer skriva mer om det i ett eget inägg). Och vi får ju inte glömma den härliga avloppsrensningen då jag dränkte en tredjedel av mig själv på köpet ;)

De flesta helgerna och kvällarna ser väldigt lika ut. Ungefär 70-90% av tiden sitter jag framför datorn, bortsett från de gånger jag har annat för mig eller inte har tillgång till datorn/internet.

Vad mer kan jag jag berätta... jo! Lata Sara ska börja träna på friskis & svettis minst 1 gång i veckan. Förra terminen köpte jag kort men tränade knappt något alls, så nu jäklar! Men först måste jag bli fri från den här förkylningen...

Nu ska jag fortsätta se idol på webben med Emma! Eftersom jag fortfarande inte äger en tv är det webben som gäller alltså ;)

MICHAELA D

Detta gillas! :D

2010-09-07 @ 23:25:11
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Micke

Låter som en riktigt produktiv dag :)

Sånna behöver alla fler av då det är skönt och kul få göra andra saker än sitta vid datorn och nörda på som en tok.

2010-09-08 @ 01:13:26
URL: http://nifida.blogg.se/
sara

sv: Ja vad skönt det då! :)

2010-09-08 @ 02:00:26
URL: http://whataboutsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback