Twitter

Stockholm imorgon!


Det enda som är bestämt vad gäller galaklädseln - skorna!

Hejsan!


Har så gärna velat blogga de senaste dagarna men tiden har inte riktigt räckt till. Som jag nämnt tidigare ska jag på årets Blog Awards vilket jag verkligen ser fram emot! Men hela den här grejen har också gjort att jag lagt ned lite för många timmar (dygn?) på att leta klädsel till just galan och de senaste två veckorna har paniken över vad jag ska ha på mig ökat för varje dag. Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha för klänning, väska och smycken, men jag har i alla fall 3 klänningar att välja mellan (Hej beslutsångest! Inte för att vara otrevlig men... kan du dra?). Tänkte först göra ett inlägg med bilder där ni rösta på vilken ni tycker jag ska ha, men jag har bara bild på en av dem och för dåligt om tid då jag än så länge bara är i skriva-packningslista-stadiet och har ungefär tusen saker att göra.

Jag har svarat på några frågor om resan här nedan för att inlägget inte ska bli så långt och rörigt.

Hur länge blir jag i Stockholm?
Jag flyger ned imorgon på morgonen och hem på tisdag kväll, så jag ska alltså vara där i 5 dagar.

Vilka ska jag gå med på Blog Awards?
Från början var vi 3 som skulle gå tillsammans, men nu verkar det som vi blir ett helt gäng och det kan hända att jag missar någon då jag bara har kontakt med två av dem. Lina, Michaela, Isabella, Rebecca, Ellen, Julia och Anna!

Vad ska jag göra i Stockholm (utöver att gå på Blog Awards)?
Shoppa, fota, leka modell och umgås med trevliga typer som jag både träffat och inte träffat tidigare. En av dem jag ännu inte träffat irl är Emma, kommer bli kanonkul :D

Kommer jag att blogga under resan?
Då jag varken hunnit skaffa en mini-laptop eller ny mobil (den jag har är snart 4 år gammal) nu innan resan så kommer jag knappt ha tillgång till internet. Surfa på gammelmobilen suger (+ att det ändå inte går blogga med den) så enda möjligheten är väl om jag kan blogga från någon dator på hotellet eller liknande. Jag tror dock min blogg kommer stå stilla under resan, men när jag är tillbaka kommer jag såklart blogga om resan och visa bilder som både jag och andra tagit!

Är det något jag inte svarat på som borde finnas med här? Skriv i så fall din fråga i en kommentar så kanske ett svar dyker upp här! Men observera att det bara gäller frågor som rör Stockholmsresan!

Rebecca

ååh vad härligt, vill också dit!

2010-09-23 @ 17:52:37
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Martina

Sånna skor har jag också, haha. Dom är så gryymt snygga!

2010-09-23 @ 18:29:39
URL: http://martinisettlin.blogg.se/
Micke

Är det någon speciell blog-kändis du hoppas att du kommer träffa på?

2010-09-23 @ 20:02:16
URL: http://nifida.blogg.se/
michaela fagerudd - blivande fotograf

Stört snygga skor! :)

2010-09-24 @ 21:26:54
URL: http://michaelaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback