Twitter

Frågor & Svar - Del 2



Klänning eller kjol?

Klänning!

Leggings eller kofta?
Leggings. Bara för att jag är en sådan flitig användare.

Hur uttalar du kex? Kex eller Chex? ;)
Som det stavas ;)

Grillat eller stekt?
Grillat tror jag.

Guacamole eller tzatsiki?
Min egengjorda Guacamole såklart!

Katt eller hund?
Hund :)

Skrattattack eller nysattack?

Beror på situation. Men skrattattack är mer lattjo lajban. Och så lever man längre på köpet, hehe.



Sova på asfalt eller i ett badkar? ;)
Badkar låter lite lyxigare, lite renare ;) Och så slipper man publik eller risk för att någon ska hoppa på en.

Skulle du vilja äta en chokladkaka med lingonsylt eller en kexchoklad med blåbärssoppa? ;)
Kexchoklad med blåbärssoppa låter spännande. Jag börjar förresten tänka på Anja Persson och längdskidor när jag läser det. Ifall ni ville veta alltså.

Sova 23/24 timmar eller vara vaken 23/24 timmar?
Nyvakna Sara - sova. Nattugglande Sara - vara vaken.

Skulle du vilja vara ett Päron, Äpple eller en Melon?
Inget av dem. Kul liv liksom...




Hur började du fota?
Jag tog en kamera, kollade i sökaren och knäppte ett kort ;) Nej men jag minns inte riktigt hur det började.

Var skulle du vilja fota?
I något annat land med häftiga/vackra miljöer. Vet inte exakt var.

Vilket PS använder du?
CS4 :)



Har du någon typisk fotoposé?
Först tänkte jag att det skulle vara att jag har huvudet lite på sned och ler, men när jag skulle kolla efter bilder hittade jag mest bara webcambilder med den posén, haha. Någon som lagt märke till en typisk fotoposé jag har?

Vid inomhusfoto och ljuset är lite dåligt, hur ställer du in inställningarna då? Börjar du att ändra ISOT eller slutartiden? Förklara gärna utförligt i ett eget inlägg :)
Ska försöka fixa ett inlägg om det!

Vad blir nästa filmprojekt?
Har börjat planera ett men inget är spikat än. Vi får se helt enkelt :)

Kommer det någon ny video a la Sara snart?
Kanske det! Vill ni se en ny "Video á la Sara" och vad skulle den innehålla för kul i så fall? :)

Grzegorz

Hej! Jag tittar ibland på dina bilder och nu vet jag lite om dig. Men jag är tyvärr en kattmänniska ;)

Fina bilder!

2011-04-15 @ 10:55:55
URL: http://grzegorzmlynek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback