Twitter

Lystring!



"Loggar in på bloggen å ja seer
lnga nya yttranden från eer
Åh neeej (kom ut ikväll)

Åh lääsaree, kom ut ikväääll
Gör er hörda, spela int oberördaa
Blogglääsaree, är ni villiga att förstå
Utan respons kommer bloggeen bli rätt gråååå"

Utdrag från min senaste singel. Skriven all by my seeelf.

För en gångs skull måste jag faktiskt klaga lite på er här!
I mitt förra inlägg skrev jag att jag skulle vilja bjuda er läsare på något extra i samband med att bloggen blivit fyra år. Frågade därför efter önskningar från er och skrev även ett eget förslag som var att ordna en livesändning (även kallad livechatt).

En vecka senare kan jag skymta tre svar, varav två av dem är från irl-vänner som känner mig rätt väl.

Jag vet att många tycker jag bloggar för sällan (vilket jag själv kan hålla med om), men när jag knappt får någon respons på det jag skriver åker min motivation till att skapa nya inlägg också utför. Ibland brukar jag t.o.m. medvetet vänta tills jag känner att jag är nöjd med responsen innan jag skriver ett nytt inlägg. Därför vågar jag säga att ju flitigare ni är på att kommentera, desto mer liv blir det även i uppdateringen! :)

Visa nu vilka trogna läsare ni egentligen är och kommentera mera, det glädjer alla i slutändan!

Själva syftet med det här inlägget var just att fånga er uppmärksamhet, förklara sambandet mellan min dåliga uppdatering och bristen på respons, för att sist men inte minst - uppmuntra er att kommentera!

Tack för att du tog dig tiden att läsa hela inlägget! :)

Trackback