Twitter

Nyårslista - Året 2011

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Monterade armaturer, fotade i fotodiket på en festival, var iväg på foto-roadtrip och julpyntade på allmänna platser är vad jag kan komma på såhär spontant. På tal om foto-roadtrip, jag har för tusan inte dokumenterat den för er ännu! Fy skäms på mig.


Höll du några av dina nyårslöften?
Då ska vi se här...

Bli lite mer personlig på bloggen – Hm. Kanske?
Vara mer social irl – Varken eller skulle jag tro här.
Följa mina planeringar bättre – Skulle inte tro det...
Förbättra min dygnsrytm – Magplask här också.
Styra upp mer fotograferingar och filmprojekt – Tveksamt. Bara filmprojekt i så fall.

Slutsats – Jag borde ge upp. MEN DET GÖR JAG INT! Tror jag.


Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Utomlandsresa, inre harmoni och kärleken.


Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
Fråga mig samma fråga om sisådär 30 år.


Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Leveransen från Delicato ♥. Skämt å sido.


Vilket var ditt bästa inköp?
Iphonen! Dock så har det blivit något fel på ljudingången när jag pratar med folk. De hör knappt vad jag säger om jag pratar som vanligt med mobilen mot örat. Men om jag sätter på högtalare eller kopplar in hörlurarna blir det bra ljud? Jätteskumt.


Vad spenderade du mest pengar på?
Lägenheten (hyran).


Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
Blir en lååång lista. Har du spotify? Checka in denna!


Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
Varken eller skulle jag nog säga.


Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Att vara närvarande i nuet. Om man nu kan säga så? Haha.


Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Nedvärderande tankar om mig själv, grubblerier och oro över saker.


Blev du kär?

Möjligtvis. I min iPhone alltså.


Vilket program har varit det bästa på tv?
Bonde söker fru! Ja, du befinner dig fortfarade på santapola.blogg.se.


Vilken var den bästa boken du läst under året?
Mia Törnbloms samlade tankar om självkänsla, väldigt läsvärd!


Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Adele. Underbar röst och musik.


Vad gjorde du på din födelsedag?
Minns inte? Haha.


Hur skulle du beskriva din klädstil?
Hemma - mjukis-stilen.
Borta - Oversizeskjorta och leggings. Känner att jag borde börja variera mig oftare...


Vad fick dig att må bra?
Skrattfyllda stunder då jag kände mig närvarande i nuet och inte behövde tänka så mycket.


Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Svårt att svara på nu. Men hoppas på minst en utomlandsresa, att jag lyckas rätta till min dygnsrytm och att mitt mående blir stabilare. Kanske hittar jag mannen i mitt liv? :)

Lena

Trevlig läsning - lycka till med dina mål och dela upp i delmål är mitt tips!

2012-01-01 @ 12:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback