Twitter

Sista helgen i januari



Ber om ursäkt för att den här typen av inlägg ofta blir ganska fördröjda, ska försöka förbättra mig!

Hade det riktigt bra hos syrran i helgen. Hennes pojkvän ville ha revansch i sällskapsspelet "The Settlers från Cathan" då jag vann första gången vi spelade det. Men jag hade sådant flyt även denna gången att jag tog hem segern! Spelet är faktiskt mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara från början, och det säger jag inte bara för att jag vunnit två gånger i rad ;)

Förutom sällskapsspelet blev det bland annat tv-spelande, mycket intag av onyttigheter, en mysig ridtur och fotografering av Vicky. Fler bilder på henne kommer i nästa inlägg!

Anonym

Vilken gullig hund :) Gillar även ljuset i den bilden :)

2011-02-03 @ 17:14:38
Jonna

Grym blogg du har, tar jättefina bilder! :)

2011-02-06 @ 12:34:44
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback