Twitter

Nattugglan talar

Puh!

Har suttit hela natten och kodat den kommande vårdesignen = 0 timmars sömn. Som jag nämnt vid något tidigare tillfälle har jag extra svårt att slita mig från datorn när jag håller på med design- eller videoskapande. Jag vill se resultat så fort som möjligt och lösa problemen jag stöter på innan jag börjar tänka på annat som sömn, mat och andra nyttiga saker ;)

Jag är faktiskt lite förvånad över hur långt jag kommit på designen. Är nämligen inte speciellt skillad på kodningen och lär mig det mesta genom att googla och testa mig fram. Ska dock försöka ta en paus ett tag nu innan jag ger mig på något nytt knepigt.

Det kommer bli så fint när den är klar!
Ni får dock ingen tjuvtitt ännu ;)


Harriet

ahhh är så nyfiken!! vill se! ;D

2011-03-05 @ 19:56:40
URL: http://strongpersonality.blogg.se/
L.I.N.N.E.A ♥ (Headerfixare)

Fin blogg!:D

2011-03-07 @ 10:44:20
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback