Twitter

1 mars

Helu!

Har varit full fart idag med läkarbesök, en sväng på stan där jag köpte 4 ljuslyktor (ge mig inte ljuslyktor när jag fyller år), pakethämtning, matinhandling och sedan fick jag hjälp med att montera tavelhyllan plus lite andra saker. Det blev så fint när jag hade pyntat den med små tavlor, ljuslyktorna och den vita rosen jag köpte på ikea :) Har dock inga egna utskrivna bilder ännu så jag nöjer mig med några andra så länge.

Paketen jag hämtade var mitt nya stativ och ett halsband från Style By Tyra :) Något ni vill se?

I övrigt har jag påbörjat en ny design. En vårig sådan. Fick en kommentar igår som påminde mig om att det kanske är dags att lägga julen på hyllan helt och hållet ;) Hade planer på att bara byta ut de juliga färgerna och göra andra småförändringar efter årsskiftet, men som ni ser har jag aldrig riktigt kommit till skott. Vad tycker ni? Är färgbyte och ev. andra småförändringar onödigt om vårdesignen kanske dyker upp om 2-3 veckor?

Lena

Hej!

Jag gissar du handlat ljuslyktor på Indiska där jag har presentkort. Hör av dig när du ska handla på Indiska så får du 20% rabatt om du använder mitt presentkort! Lägg gärna ut bild på halsbandet du handlat.

//Lena

2011-03-01 @ 21:35:24
Harriet

om du känner att du har tid kan du ju alltid byta ut lite färger då o då ;) och JA -vi vill se stativet o haldbandet! :D

2011-03-01 @ 21:49:36
URL: http://strongpersonality.blogg.se/
felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig. Det går att rösta en gång varje dag, hihi. Jag hoppas du hjälper mig!:)

Kram !



2011-03-01 @ 22:34:50
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Mickis

Jag tycker du ska avvakta med smågrejs då det är så kort bort till designen du pratar om :)

Härligt att du blev nöjd med din nya inredning.

Jag har köpt ett superläckert nagellack på H&M som jag är nöjd med :)



Förresten, jag vill gärna se hur ditt nya stativ ser ut. Är det en liknande modell som det andra?

//Mickis

2011-03-01 @ 23:07:49
Lara

Jag tycker absolut att du ska byta till en mer vårig design. Inte för att denna är ful på något vis, men det är just faktiskt Mars nu :))



P.S Jag vill se ditt nya stativ!!

2011-03-02 @ 17:13:50
URL: http://laramalin.blogg.se/
Madde :)

SV: Alltså, jag tror vi måste kolla upp kommunikationen mellan våra mobiler. Jag skickade ett sms den 16/2 då biljetterna släpptes :O Åh attans, jag skulle ha frågat dig om du hade fått det! :(



Jo jag stannade hemma idag. Inte för att det har blivit något bättre, men sämre har det inte blivit. Så jag hoppas att rösten håller tills ikväll! :)



Tack<3

2011-03-03 @ 13:37:18
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Claudia

Ja, det ska jag bli bättre på :)

2011-03-03 @ 22:39:54
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback