Twitter

Bloggstrul och påminnelse

Är det här påväg att bli någon ofrivillig tradition eller? Det jag pratar om är strulet alla blogg.se-användare drabbades av under gårdagen (själv drabbades jag av något liknande förra söndagen också). Inläggen man publicerade dök aldrig upp på bloggen och vissa hade även andra problem så som att bloggen var helt tom på inlägg. Från början trodde jag att det bara var så för mig, vilket kändes himla typiskt då jag för en gångs skull hade världens bloggsug.

"Kom igen nu bloggen! YOU CAN DO IT!" Skrek jag samtidigt som jag torterade publicera-knappen.

Sedan tände jag ett ljus och bad till högre makter.

Filmade en egen demostration utanför lägenheten.

Vid närmare eftertanke gjorde jag nog allt. Åtminstone i huvudet.

Har flertalet gånger funderat på att byta till wordpress, men tanken på att starta om på nytt igen har inte varit lockande. Det är säkert möjligt att flytta bloggen med alla inlägg och allt dit, men jag känner ingen som kan det och vet inte om jag skulle våga överlämna bloggen i någon annans händer.



Ikväll klockan 21.00 avslutas röstningen, så passa på att rösta på din favorit av finalistera i fototävlingen om du inte redan gjort det! Klicka här för att komma till finalistinlägget.

VICTORIAFOTO

Jag har inte haft problem med inlägg och så men jag kunde inte godkänna kommentarer igår. Som tur är, eller vad man nu ska säga, så är inte min blogg så välbesökt så hade inte så mycket att göra idag. Men ändå, känns lite jobbigt att det är tekniska fel på blogg.se nästan hela tiden.

2011-05-09 @ 14:48:50
URL: http://victoriafoto.blogg.se/
Jessica fotar

Det var inget konstigt för mig igår, jag kunde publicera mina inlägg som vanligt ;)

2011-05-09 @ 21:36:39
URL: http://jessicafotar.blogg.se/
Ulrika

Minns jag inte fel har wordpress en sådan gratis-tjänst ;)

2011-05-27 @ 10:27:50
URL: http://Unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback