Twitter

Första livesändningen avklarad!


Självklart var jag världens smartaste som inte hade kollat upp hur livesändningsgrejen fungerade innan jag skulle starta min livechatt lördags. När det ena problemet var löst dök nästa upp (som ni kan ta del av i videon ovan), men tillslut löste jag det och kunde dra igång min första liveshow, livechatt, livesänding och allt vad det nu kan tänkas heta.

Ämnerna varierade ganska mycket - sommarplaner, lägenheten, framtiden, modellande, dejting, brevvänner, foto, Göteborg, apan i min garderob, poesi och mycket mer. Hela livesändningen varade i... håll i er nu... 2 timmar och 46 minuter! Med det att döma måste jag ha haft rätt så lattjo lajban.

Hoppas att ni som tittade också hade roligt trots min aningen sövande stämma. Kanske borde ge ut en dvd? Köp den revolutionerande dvdn "Sussa med Sara" och få en fridfull natt. Finns i din närmaste Åhlénsbutik.

Kan inte ni som kollade på liveshowen kommentera det här inlägget? Skriv gärna vad ni tyckte också. Något som kan göras bättre till nästa gång? :)

I S A - Hobbyfotograf

Sv: Det är typ hela hasselnötter i, så annan smak! :)

2011-05-09 @ 17:35:28
URL: http://isaplarz.blogg.se/
Mickis

Jag tyckte det var kul även fast jag var med mindre av hälften av tiden. Nästa gång kan du kanske ha bakgrundskulisser för lite lyxigare känsla :)

2011-05-09 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback