Twitter

Misstänkta fuskare förlorar sin röst

Röstningen är i full gång och som ni kanske märkt har jag valt att vänta med att godkänna kommentarerna till finalistinlägget. Detta är såklart för att det ska bli mer spännande för er och att ni inte ska kunna hålla koll på vem som leder ;)

Jag tycker det är synd att vissa kastar bort sin röst genom att inte följa reglerna. Jag har förståelse för att det ibland kan ske av misstag, men då jag har svårt att avgöra om det är medvetet eller ej kommer jag att ge alla misstänkta fuskare samma straff. Detta kommer att vidtas när röstningen har avslutas.

För att undvika att du blir av med din röst, vänligen följ dessa regler:
- Endast en röst per person och ip-nummer! Fler än en person får alltså inte rösta från ett och samma ip.
- Siffran på bidraget du röstar på ska stå i kommentarsfältet, inte i namnfältet.
- Kommentera gärna med ditt namn, e-post (syns bara för mig) och hemsida om du har någon, så jag vet att det är olika personer och slipper misstänka att en och samma person röstar med olika ip-nummer.

Klicka här för att komma direkt till finalistinlägget.

Slutligen vill jag tacka alla ni som följer reglerna! Det uppskattas verkligen.

Marko

Hej! Kan ha vart så att min röst reggades på samma IP av nån anledning som Emma Bertilssons. Hon är min flickvän, så klart man röstar på henne :) (dessutom är hennes bild finast!)

2011-05-06 @ 18:18:29
Sanna

Misstänker att "fuskandet" kan komma från mina arbetskamrater som röstar från jobbdatorerna.. Det kan vara så att datorerna på jobbet har samma ip-adress.. Så att du vet om det! :)

Spännande att se resultatet!!



GOD eftermiddag! ;)

/Sanna

2011-05-09 @ 16:25:01
URL: http://sannalangvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback