Twitter

Det är inte lätt att vara Sara



"Jag har sökt över både nätet och stan men hittar ingen bikini jag kan ha" hörde jag mig själv säga för någon vecka sedan. Underdelar brukar inte vara något problem, men just övedelar. Jag har inget att bära upp dem med om man säger så.

Häromdagen kom jag hem med 6 olika bikiniöverdelar och 2 underdelar. Vad hände? Hörde någon där uppe mitt sorgliga uttalande? Har jag blivit mindre kräsen? Tillfälligt blind?

Vad det än beror på borde jag känna mig mer än nöjd. Men icket.

Jag har inhandlat för många.

Vilka vinner och vilka försvinner? Det är ju öppet köp på överdelarna, så jag var smart och köpte flera av dem medan jag bara köpte 2 underdelar. Jag har i alla fall bestämt mig för att den marinblå-prickiga bikinin och en av de randiga färgstarka överdelarna ska behållas.

Rostfärgad orange eller färgglad orange är en av de stora frågorna...


Johanna

Det beror på vilken som passar din hudfärg bäst, båda är fina!

2011-05-20 @ 12:20:43
sara [fotoblogg] - trettontretton

den färgglada orangea! helt klart :) skit snygg!

2011-05-20 @ 14:37:53
URL: http://trettontretton.blogg.se/
ladymuffin :)

åh så många fina bikinis! :D

Båda är grymt fina! :D

Ha en bra start på helgen! Kramar

2011-05-20 @ 19:20:02
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
elin

Färgglada orange, grymt snygg! :D

2011-05-20 @ 19:52:05
URL: http://elinlinneea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback