Twitter

Vinnarna!


Den lyckliga vinnaren i fototävlingen "Delicato i mitt liv" blev Sanna Längvik med hela 78 röster av de totalt 128 giltiga rösterna!
Stort grattis till dig önskar jag och Delicato! Det du vinner (förutom äran) är alltså en Punchrulleväska, fullpackad med godsaker från Delicato!

På andra plats hamnade Emma Bertilsson och på tredje plats Ragna Ivarsson. Men trots att ni inte vann kommer ni inte att gå prislösa! Jag och Delicato har nämligen i hemlighet ordnat två mumsiga tröstpriser som kommer att levereras till er! Ni blev trots allt utvalda som finalister och därför tycker vi att ni är värda detta, grattis!

Det är inte över ännu! I samband med den stora tävlingen hade vi även en mindre tävling som gick ut på att man skulle tipsa om fototävlingen på sin blogg. Av alla som deltog har jag nu slumpat fram en vinnare, och den lyckliga blev… *trumvirvel* …JAG! Eh. Nu blev det lite tokigt i manus här, men it's lugnt. Vi tar om det. Vinnaren i tipsartävlingen blev… *trumvirvel* …Elin! Grattis! Även du kommer att få en mumsig leverans från Delicato :)

Tack till alla som var med i tävlingen (och ni andra som stod ut med allt tävlingssnack) och grattis till vinnarna ännu en gång! Glöm inte att kolla er mail!

Innan jag avslutar vill jag även tacka Julia på Delicato som gjorde detta möjligt! Utan ditt intresse hade den här tävlingen aldrig blivit av.

Det var allt. Tror jag.

Catrine (FOTO)

Grattis till henne då (och dom andra)! :D

2011-05-11 @ 22:06:57
URL: http://catrine.webblogg.se/
Sanna

Tack så mycket Catrine! :) Bästa tävlingen att vinna! :)

2011-05-12 @ 10:38:54
URL: http://sannalangvik.blogspot.com
Elin S

Tack ännu en gång! Blev hur glad som helst!:D

2011-05-17 @ 16:53:27
URL: http://selses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback