Twitter

Mickisen gästbloggar!

Hejsan allihopa!

Mitt namn är Mickis, kanske den allra trognaste Santapola-läsaren (efter bloggerskan själv). Men jag är inte bara en bloggläsare, utan även god vän till Santa-polarn ;) Du som läser känner mest troligt henne som bloggerskan Sara, men hur är hon utanför bloggen? Som vän och person? I det här gästinlägget kommer jag dela med mig av hur jag upplever henne som vän och person! :)

Innan jag börjar med det som inlägget huvudsakligen ska handla om kan jag avslöja att jag har en liten roll bakom bland annat några av Saras videos. Ibland blir jag nämligen inkallad för att hjälpa till med videofilmandet när hon ska ut för att göra någon ny video eller vill dokumentera när hon är ute och fotar. Så ser ni Sara i helkroppsbild och kameran rör på sig ändå är det inte helt omöjligt det gömmer sig en Mickis bakom den! ;D

Klicka här för att se min absoluta favoritvideo där jag jagar Sara på flykt med kameran i högsta hugg! :D


Såhär glad kan man bli av att fota på en viss äng på hösten!

Jag har snart känt Sara i 3 år och kan numera säga att hon tillhör en av mina allra närmsta vänner. När vi umgås får vi bägge en positiv kick, och så kan vi flumma på, skratta och skoja helt ohämmat tillsammans vilket är så himla härligt! Hon är en mycket lojal och godhjärtad person som bryr sig om sina nära, även fast hon inte alltid kommer ihåg att visa det. Personligen skulle jag beskriva henne som den där vännen som kanske inte är den bästa på att fråga hur de i sin närhet mår, men som verkligen finns där och stöttar när hon märker att det behövs.

Några andra saker ni kanske inte visste om Sara *trumvirvel*…


- Hon har stora problem med att bestämma sig för saker och ting.
- Tar hon sig iväg inom någon timme efter planerad tid, ja då har hon gjort det bra!
- Ganska ofta råkar hon göra roliga felsägningar som får henne själv att lägga sig dubbelvikt av skratt.
- Fastnar väldigt lätt vid datorn. Och är inte datorn i närheten, ja då är det hennes älskade iPhone ;)
- Sara har en tendens att vara sin största kritiker och hon klankar tyvärr ner på sig själv väldigt mycket.
- Använder ofta "Faaan" som uttryck om något känns jobbigt eller går snett. Ex. "Jag måste laga mat nu - faaan".

En annan sak jag kan berätta är att Sara förknippar mig så mycket med att skratta att hon börjar fnissa redan INNAN jag hunnit svara i telefonen då hon ringer! xD


"Jag vill ta mig iväg så vi hinner fika och fota innan solen går ned" sa en viss Sara *host*

Är glad att vi hittat varandra vännen, och skulle inte byta ut dig ens mot en iPhone 5!
;)

All text har läst och godkänts av Sara innan publiceringen.

Mickis

Hoppas ni ska gilla inlägget, vill gärna höra era kommentarer, och jag blir inte ledsen om det är längre än en rad ni skriver ;)

2011-09-20 @ 17:17:25
Sessan

Så fint skrivet, man ska verkligen vara rädd om dom vänner som man har. Sara verkar vara en riktigt rolig prick & roligt att få veta lite annat om henne :)

2011-09-20 @ 19:56:51
URL: http://impalaa.blogg.se/
Elin

Sara på pricken! En goding som vi inte klarar oss utan :D

2011-09-21 @ 07:16:39
Mammis

Bra Mickis! Ditt konstaterande om Sara stämmer. Beslutångest och svårt hålla sig för skratt är nog ett släktdrag. Liksom nogrannheten och tidsoptimist stämmer stämmer också bra. :)

2011-09-21 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback