Twitter

Mmm... I love you so



Nu har jag gått och kärat ned mig. Igen.

Rackarns bananer att just den här kärleken är tvungen att bära stämpeln LIMITED EDITION. Har känt lite panik över att den börjar ta slut i affärerna, på ICA närmast mig är den slut sedan veckor tillbaka.

Jag gjorde därför det enda rätta - skrev ett akut meddelande till min gamla trogna vän tomten, som i sin tur tog i kontakt med påskharen som egentligen var klar med sitt jobb för i år. Jag skrev att min enda önskan denna påsk (som han förövrigt missade mig på) var Marabou Black och att han skulle få en slant för besväret.

Hur det slutade behöver jag nog inte gå närmare in på efter denna bildserie. Hehe.

Gillar du saltlakrits och choklad, PROVA MARABOU BLACK innan det är försent! Tar dock inte på mig någon som helst skuld om du också skulle falla för denna försvinnande goda skapelse.

Någon som är lika frälst som jag? Ska vi starta en demonstration i hopp om att Marabou ska ändra sig?

Värt ett försök ju.


1,8 kilo kärlek ♥
Trackback