Twitter

Svar på era frågor - Del 2

Hur länge har du stått bakom kameran?
Om man ska räkna från när jag började fota mer seriöst så är det runt 4 år. Annars har jag inte riktigt koll :P
 
Vilken är din drömkamera? :)
Min drömkamera finns fortfarande bara i fantasin ;)

Vad gillar du att fota mest?
Blir mitt standardsvar även här - porträtt och natur.

Är du ofta ute och fotar själv, och vad och vars brukar du fota då? Alltså brukar du fota självporträtt mest, eller brukar du gå ut i skogen och fota bär tex?
Nä, det skulle jag inte säga. När jag åker iväg någonstans med bilen och fotar brukar jag i de flesta fall ha med mig någon vän. Fotar jag själv blir det oftast i lägenheten eller i närheten av där jag bor och när jag åker iväg brukar jag ha en tendens att hamna i Bonnstan eller någonstans ute på vischan. Det jag fotar mest är självporträtt och natur.
 
 
Var hämtar du inspiration?
Oj, det är nog lite överallt. Brukar sällan reflektera över vad som inspirerar mig. Inspirationen kan komma från vänner, människor jag inte känner, miljöer, musik...
 
Vad ville du bli som liten?
Mitt minne är ju verkligen åt småskogen. Mina största passioner som liten var typ att gunga, rita och sjunga. Så sångerska maybe?
 
Vad vill du bli som stor?
Jag vet inte! Himla jobbigt att gå runt och inte veta vad man vill.
 
Har du någon förebild? I sådana fall vem?
Det finns garanterat ett antal personer som automatiskt blir förebilder för mig på olika sätt, utan att jag själv behöver vara medveten om vilka dessa är. De här personerna gör ett lite djupare intryck och påverkar mig i mina val jag gör i livet. Kanske låter konstigt men så ser jag på det. Brukar aldrig tänka tanken att "han/hon är min förebild" så jag kan kan inte ge något mer konkret svar på den frågan för tillfället.
 
Berätta det pinsammaste du har varit med om, NÅGONSIN!
Åååh, jag som har guldfiskminne! HJÄLP EFTERLYSES FRÅN VÄNNER, FAMILJ ELLER ANNAT FOLK SOM BEVITTNAT MIG GÖRA NÅGOT PINSAMT. TACK PÅ FÖRHAND. Återkommer om jag får napp.
 
Dansar du i bilen?
Ja det händer och det är fett najs! Unts unts unts! *Kör lite moves*
 
Vad spelas mest ur dina högtalare för tillfället?
Annars brukar jag nöta den HÄR listan rätt flitigt.
 
Finns det någon låt du riktigt avskyr och isf varför?
Ska mycket till för att få mig att riktigt hata en låt, kan inte komma på någon just nu. Däremot finns det låtar jag ogillar att lyssna på av olika anledningar. Typ sådana som någon av mina grannar spelat högt på repeat flertalet tillfällen.
 
Vad var det bästa på Hawaii-resan?
Det är svårt att välja ut något specifikt, jag vill ju svara hela resan (minus de dryga flygresorna). Men om jag ska nämna några saker: Simma med vilda delfiner, åka zipline, se en så varierad natur och stämningen.
 
Det bästa sommarminnet 2012 (du får inte välja Hawaii).
Nu strejkar jag här, hehe.
 
Vilken är din favoritglass?
Det varierar från dag till dag. Men det brukar stå mellan Magnum Classic/Mandel, Daim, Nogger och Piggelin.
 
Var i världen skulle du helst vilja resa?
Åh jag vill ju överallt! Men Thailand har jag ju alltid velat åka till.
 
Kan du inte börja lägga upp lite fler videor igen? ;)
Det kan jag absolut göra om fler läsare också vill det! Har fått intrycket att de flesta som tittar in här inte är så intresserade av mina videos, kanske jag har fel? Men då vill jag gärna ha lite önskemål på vad ni vill se mig göra/prata om i kommande videos, kommentera!
 

När gjorde du din första video i din numera typiska "Sara-stil"?

Någon gång under 2009 skulle jag tro.
 

Vilken video är du mest nöjd med hittils?

Vilken jobbig fråga! Är nöjd med dem på olika sätt. Men kanske "Tomtekul" med tanke på att det är videon jag lagt ned mest tid och planering på - vilket jag också tycker märks i resultatet.
 
 

erika

Jättegärna fler videon :D

2012-09-03 @ 20:20:27
URL: http://uppblandmolnen.devote.se
Mickis

Ville bara säga att jag tycker din nya header är riktigt ordentligt snygg!

2012-09-04 @ 03:00:34
Lena

trevligt med en ny bloggbild! Du får gärna byta bild oftare för jag vet du har många i lager;)

2012-09-04 @ 09:07:29
Mickis

Kommer det bli någon Tomtekul del 2 framöver, då snön kommit? :)

2012-09-05 @ 04:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback