Twitter

Min julafton

 
Det blev en helt okej julafton hos syrran med god mat och trevligt sällskap! :) Dock hade jag sovit för lite och stressen ville inte släppa taget om mig, hade svårt att varva ner och känna mig lugn inombords. Sedan gjorde min mage uppror efter maten så jag missade större delen av julklappsutdelningen. Ville ju se när de andra öppnade sina paket och vad de fick, men vänta var inget alternativ utan klapparna skulle öppnas direkt! Själv samlar jag alltid ihop alla paket till en hög innan jag öppnar dem, mycket mer nöje ;)
 
Men paketöppnandet är faktiskt inte över för min del! Jag och min kära vän Erik har nämligen gått all in och köpt en massa julklappar till varann, så ikväll ska vi ha lilla julafton här hos mig. Är så nyfiken på vad han hittat på!

Erik

Är du nyfiken? vad tror du jag är då :P. Kul med en extra julafton :)

2012-12-27 @ 18:46:28
Ellen (alatariel)

Ser ut som en riktigt bra julafton! Fast tråkigt det där med magen! :3

2012-12-28 @ 14:47:14
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback